Η εταιρία μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη όσον αφορά την ενδεχόμενη τοποθέτηση ελαττωματικού προϊόντος στην παραγγελία σας και γι αυτό προχωρά στην αντικατάσταση του εφόσον η ενημέρωση από εσάς γίνει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου και ότι οτιδήποτε άλλο προϊόν εμπορεύεται η Lamazi έχει την ετικέτα του καταστήματος μας και την αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:

• Το φωτογραφίζετε ώστε να φαίνεται ξεκάθαρα το ελαττωματικό του σημείο και το χαρτί αποστολής από την courier” και αποστέλλετε την φωτογραφία με προσωπικό μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook η στο e-mail orders@lamazi.gr. Τηλεφωνική ενημέρωση γίνετε στο 2310516337 και ταχυδρομικά στην έδρα της εταιρείας μας Γιαννιτσών 130 Θεσσαλονίκης.

• Εφόσον η φωτογραφία αποδεικνύει πως ισχύουν οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας για να οριστικοποιήσουμε την αντικατάσταση του.

• Σας αποστέλλουμε ένα νέο προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής και με χρόνο παράδοσης 2-6 εργάσιμες μέρες για Ελλάδα και 2-12 εργάσιμες για Κύπρο και Ευρώπη . Παραδίδετε το ελαττωματικό προϊόν στην μεταφορική την στιγμή που θα σας δοθεί το νέο πακέτο και η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί.

Όροι και διαδικασία αλλαγής χωρίς ευθύνη προϊόντος και καταστήματος:

Είναι διαδικασία που αφορά αλλαγή μεγέθους, χρώματος ή κωδικού ή και σχεδίου ή οποιαδήποτε άλλης αιτίας. Το αίτημα σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον η ενημέρωση αλλαγής γίνει από εσάς το αργότερο εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου, το ρούχο, η τσάντα, ή οποτεδήποτε άλλο προϊόν εμπορεύεται η Lamazi, βρίσκετε στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί φθορές, δεν έχει αφαιρεθεί η ετικέτα με την επωνυμίας και υπάρχει η αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:

• Επικοινωνείτε μαζί μας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους ενημερώνοντας μας για το αίτημα της αλλαγής μέσω του email orders@lamazi.gr:
1ος ) τηλεφωνικά στις μέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου (Δευτέρα έως και Παρασκευή 09:00 – 17:00 και Σάββατο 09:00-12:00),
2ος ) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που βρίσκετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και
3ος ) αποστέλλοντας μήνυμα στην σελίδα μας στο facebook.

• Η αλλαγή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε άλλο προϊόν δικής σας επιλογής, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας .

• Η πρώτη αλλαγή για νούμερο ρούχου ή παπουτσιού δεν εμπεριέχει έξοδα αποστολής. Αλλαγές που αφορούν το σχέδιο ή το χρώμα ή οποιαδήποτε άλλη αιτία κάποιου προϊόντος εμπεριέχουν έξοδα αποστολής και θα σας επιβαρύνουν με το κόστος των 5,00 ευρώ για κάθε αλλαγή.

• Εφόσον το νέο προϊόν είναι χαμηλότερης αξίας το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στο όνομα σας και θα αφαιρεθεί από μελλοντική παραγγελία. Αν το νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας η διαφορά θα πληρωθεί στην μεταφορική με την παράδοση του νέου πακέτου.

• Η αλλαγή γίνεται σε διάστημα 2-6 εργάσιμων ημερών για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμων για Κύπρο και Ευρώπη. Η μεταφορική θα σας παραδώσει το πακέτο της αλλαγής και θα παραλάβει το αρχικό σας.

Δεν γίνονται αλλαγές και επιστροφές σε προϊόντα υγιεινής και επαφής με το ανθρώπινο σώμα, όπως εσώρουχα , είδη κομμωτηρίου, μάσκες, κ.α. όπως ορίζεται από την νομοθεσία την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ

Επιστροφή χρημάτων

Η εταιρία μας δίνει την δυνατότητα βάση της υπάρχουσας νομοθεσίας και εντός 14 ημερών το δικαίωμα στον καταναλωτή να κάνει αίτημα υπαναχώρησης βάση των παρακάτω προϋποθέσεων. Η ευθύνη να φτάσει το προϊόν ακέραιο και στην αρχική του συσκευασία συμπεριλαμβανομένου όλων των εγγράφων και των ζελατινών την έχει αποκλειστικά ο πελάτης. Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη που υποχρεούται να αναγράφει ένα IBAN με την υπογραφή του ώστε να του πιστωθεί το ποσό εντός 15 ημερών από την ημερά παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας και αφού ολοκληρωθεί ο απαραίτητος έλεγχος και η ακεραιότητα του προϊόντος. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές βάση την νομοθεσίας αν στο προϊόν έχει προκληθεί βλάβη αν το προϊόν είναι σε κατάσταση που δεν μπορεί να πωληθεί ως καινούργιο, σε προϊόντα υγιεινής ή σε προϊόντα λογισμικού και ειδικών αδειών χρήσης σε ηλεκτρονική μορφή. Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε εσώρουχα και συναφή είδη.